Testamentul lui Abraham- Un roman care te va bantui pentru totdeauna

Suspans, crima, istorie, si mistere neelucidate fac din acest roman unul de succes.

Testamentul lui Abraham Lincoln este a doua carte scrisa de Igor Bergler  dupa ''Biblia Pierduta'', cu un succes fulminant, avand peste 58000 de exemplare vandute doar in trei luni, facand din cartea lui cea mai ravnita carte ''La Gaudeamus 2017''.

Nu m-a cucerit chiar din prima. Inceputul mi s-a parut destul de ambiguu, multe personaje, povesti care nu aveau legatura una cu alta, am avut chiar tendinta sa o las din mana insa am continuat sa o citesc si bine am facut. Cartea ti se infiltreaza  usor in minte, trezindu-ti dorinta de a elucida misterul si de a pune cap la cap piesele de puzzle care ti se construiesc treptat in minte si greu am mai reusit sa o las din mana, sa nu rasfoiesc pagina cu pagina ca sa aflu ce se intampla cu personajul principal si prin ce aventuri trece.

Atunci cand moare asistenul lui Charles Baker, se declanseaza o serie de intrigi. Cine l-a omorat pe George? Ce a aflat George? Ce legatura au toate astea cu Abraham Lincoln si cu abolirea sclaviei, biblioteca Alexandriei, organizatii secrete?

Cartea te poarta prin istoria lumii, de la teorii conspirationale la secrete bine ascunse. O savurezi cu placerea omului avid de cunoastere, iar linia dintre fictiune si realitate este una foarte subtire.

E genul de carte care te face sa te pui sub semnul intrebarii si sa te gandesti ca poate ceea ce stii tu despre lume, nu este adevarat.

Comentarii