Fata pe care ai lasat-o in urma- Jojo Moyes

Iubire, frica, emotie, curaj, un amalgam de sentimente toate cuprinse intr-o carte.

O da, am savurat aceasta carte. Doua femei unite la distanta de un secol. O poveste de dragoste in vreme de raboi si una contemporana.

Am trait alaturi de Sophie in vremurile grele din primul razboi mondial, i-am admirat curajul si taria de caracter, m-am pus in pielea personajului si m-am intrebat daca eu as fi procedat la fel. Ma fascineaza povestile despre razboi si ma intriga ororile prin care au trecut sute de oameni in primul si al doilea razboi mondial. Atrocitatile la care au fost supusi oamenii in lagarele de concentrare, nu pot fi citite cu indiferenta. Este o carte care o citesti pe nerasuflate si care te face sa speri ca in final totul va fi bine.
Liv, in schimb este o femeie fragila si suferinda, care renaste printr-o iubire parca pecetluita de destin. Atunci cand incepe sa afle povestea din spatele tabloului ei drag, primit de la sotul care a murit, lucrurile incep sa se complice.

Este a doua carte pe care am citit-o de Jojo Moyes si o recomand cu drag. Este o carte dulce amaruie, o carte care te transpune in anul 1917 si te face sa traiesti alaturi de personajul principal, zilele negre a unui orasel francez aflat sub ocupatie germana.

Cartea o puteti cumpara de aici.

Comentarii