'' Invinge durerea, razi cat se poate caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte''


William Shakespeare

   Fericirea vine din lucruri marunte, ii auzi adesea spunand pe cei care aparent se simt bine cu propria viata. Si totusi, ceva se intampla..cumva te pierzi pe parcurs si nimic nu te mai implineste. Intri intr-o rutina a vietii in care totul este banal si se repeta ca intr-o vartoare. Se spune adesea ca doar prin suferinta evoluam si trebuie sa privim problemele ca pe niste teste din care trebuie sa ne invatam lectia. Toti trecem prin perioade dificile in viata, in care ne simtim singuri, neintelesi, si tristi. Te imbarbatezi adesea ca vor veni si zile mai bune si intotdeauna iti dai seama ca ceea ce pare RAU astazi , maine realizezi ca a fost mai BINE. Ajungi o vreme cand iti dai seama ca nimic nu te mai implineste, te schimbi pe tine ca sa-i multumesti pe ceilalti, nefacand caz ca te pierzi pe tine in proces. Ajungi exact persoana pe care ti-ai jurat ca nu o sa devii si nu vei face ca ceilalti. Iti pui o masca cu un zambet fals si vei raspunde mereu cu acelasi '' bine'' la intrebarea ''ce faci ? ''. Autenticitatea este de condamnat in societatea in care traim si daca nu esti cu ''turma'' esti respins, marginalizat. Sinceritatea este de blamat, iar persoanele false sunt de apreciat. Suntem ipocriti, dorim ca oamenii sa fie sinceri cu noi dar ne suparam atunci cand acestia o fac.

Din aceste perioade ''negre'' din viata mea, am invatat ca trebuie sa ma apreciez mai mult, sa ma iubesc mai mult si sa-mi acord mai mult timp mie.  Nimeni nu este responsabil de fericirea mea, in afara de mine. Fericirea se afla in noi si niciodata in jurul nostru.

Tot ce am nevoie se afla in interiorul meu. Cea mai lunga relatie o am cu mine, iar cel mai important lucru e sa fiu linistita sufleteste decat sa fiu pe placul altora. Am renuntat de mult sa caut aprobarea tuturor si nu renunt la a fii eu insumi . Exista putini oameni care sunt trainici in viata mea, iar in fata lor pot fi EU cu bune si cu rele.

Am incetat sa imi explic convingerile , ideile si planurile de viitor. Nu imi explic viata nimanui pentru ca nu am nevoie sa fiu judecata. Intotdeauna vor fi oameni care nu vor fi de acord cu mine.  Traiesc viata mea si nu a altora.

Am invatat ca dragostea se traieste aici si acum , cu toate riscurile si fara teama de a fi ranit. Trebuie sa dai tot ca sa poti sa primesti tot. Dragostea nu doare, in schimb asteptarile da. Nu iti construi fericirea in functie de alta persoana. Fericirea vine din interior, nu e ceva ce depinde de alte persoane sau lucruri,




Comentarii